‘Eskiye dönmemizin nedeni satışla alakalı’

Türk Kızılayı Genel BaÅŸkanı Ahmet Lütfi Akar, Afyonkarahisar’daki iÅŸletmelerinde üretilen maden suyundaki isim deÄŸiÅŸikliÄŸine iliÅŸkin, “Kızılay Maden Suyu logosu, 80 yıl kullanılmış bir logodur. Yapılan araÅŸtırmalarda, kamuoyunun çoÄŸunluÄŸu tarafından bu logonun benimsendiÄŸi ve satın alma algısının daha yüksek olduÄŸu anlaşılmıştır. DeÄŸiÅŸikliÄŸin sebebi budur” dedi. Akar isim deÄŸiÅŸikliÄŸinin nedeninin pazar algısıyla ilgili olduÄŸunu da açıklayarak, “Eskiye dönmemizin nedeni satışla alakalıdır” dedi.

Akar, derneÄŸin genel merkezinde düzenlediÄŸi basın toplantısında, Türk Kızılayının ürünü maden suyunun ÅŸiÅŸe ve etiketinde yapılan deÄŸiÅŸikliÄŸe, kamuoyundan gelen tepki üzerine açıklık getirmek istediklerini söyledi. Kızılay Maden Suyu markasına dönüşleriyle ilgili spekülasyonlara son vermek istediklerini anlatan Akar, tüzüklerinde yazan resmi isimlerinin “Türkiye Kızılayı DerneÄŸi”, uluslararası planda çaÄŸrılma isimlerinin ise “Türk Kızılayı” olduÄŸunu bildirdi. Logolarında, isimlerinde ve kurumsal kimliklerinde en ufak deÄŸiÅŸiklik olmadığına iÅŸaret eden Akar, Türk Kızılayı logosu altında hizmet etmekten ve dünyanın en büyük iyilik kuruluÅŸu olmaktan büyük gurur duyduklarını belirtti.


Facebook Profilinde Paylaş
Ekleyen by :
Yorumlar : Yorum Yok
Etiketler : , , , , ,
Okunma Sayısı :

Bir Cevap Yazın

*

Copyright © 2015 Sohbet Odaları. Tüm hakları saklıdır.

Tarih : 27.02.2021
Saat : 08:48:00
itibari ile RomeO Tarafından Güncellenmiştir.

Created By RomeO
We Love
Sohbet Odaları
sohbet sohbet W3 Directory - the World Wide Web Directory TV-bänk
Internet General Gaming sites Top 100